For sen tibakelevering av bil

Såfremt leietaker ikke har levert bilen på det avtalte tidspunktet, bør utleier kontakte vedkommende for å finne ut hva status er. Deretter kontakter utleier GoMore's kundeservice på tlf. 21 98 48 98.

Hvis leietaker vil bruke bilen lengre enn det avtalte leiemål, skal dette avtales med utleier i god tid og bookes i systemet. Dette er viktig av forsikringsmessige hensyn.

Med hensyn til endring i leieavtale eller forlengelse av booking anbefaler vi følgende:

  • Endring av tidspunkt for leiestart/slutt
    • Mindre enn fire timer fra opprinnelig avtale:  avtal ny start-/sluttid med utleier. Dersom det fører til en lengre leieperiode avregnes ekstrakostnad mellom partene, eventuelt via. GoMore Support.
    • Mer enn fire timer fra opprinnelig avtale: avlys leieavtale og send en ny leieforespørsel med korrekt start-/sluttid.
  • Forlengelse av leieperiode

Send en ny leieforespørsel med starttid umiddelbart etter utgang av den forrige avtalen. Først gyldig etter at utleier aksepterer forespørsel.

Behøver du mer hjelp? Kontakt oss Kontakt oss